#1 2010-11-27 10:17:49

Vortex

http://img122.imageshack.us/img122/949/sagenh5.png

Zarejestrowany: 2010-11-27
Posty: 131
Punktów :   
Ranga: Kage Kiri
Chakra: 30 000
Wiek: 31
Natury chakry: Raiton Suiton

Vortex

Imię: Vortex
Nazwisko/Klan: ---
Kekkei Genkai: Ayatsuri
Wiek: 31
Historia: Urodziłem się podczas ataku na moją wioskę, ojciec poszedł walczyć z 6ogoniastym bijuu a matka została przy mnie. Niestety tato zginął a matka poważnie ucierpiała. Były do ciężko czasy bo 2miesięce po tym wioska ucierpiała na poważną chorobę "Wirus Chakry". Gdy miałem 3lata zostałem porwany, byłem przetrzymywany w starej chacie. 3dni po tym jak zostałem porwany wioska wysłała oddział chuninów pod dowództwem jounina by mnie uratować. Gdy drużyna ratownicza chciała mnie ratować, na moim ciele pojawiła się jakaś dziwna chakra a ja się postarzałem. Wszystkim zabiłem. Teraz nikt nie wie ze ja jeszcze żyję (mam 8lat), lecz postanowiłem w wieku 13lat powrócić do wioski. Była ona opuszczona, paliła się. Obiecałem sobie że dorwę tego kto to zrobił i go zabiję.

Wygląd: Mimo swojego wieku wyglądam dosyć młodo tak na 19lat. Na codzień jestem ubrany w czerwony płaszcz z kapturem i czarne spodnie a na nogach mam sandały. Gdy jestem na służbie zamiast czerwonego płaszczu mam płaszcz Mizukage i jego "kapelusz". Na lewej nodze mam kaburę na kunai'e i shiurikeny. Zaś na prawej na bomby dymne itp. Na plecach mam zbiorniki ognia i wody z moich pleców widać skrzydła. A w dłoniach mam otwory przez które przeprowadzam ogień i wodę
Wioska: Kiri
Pieniądze: 44.000Y
Ekwipunek: Lalka(Artesu, Varteniu i Sasten), Detektor, Notka Eksplodująca x4, Zwój przywołania x2, Płaszcz, Rękawiczki z metalem, Katana x2, Zbiornik Ognia x10, Zbiornik Wody x10, Czerwono krwiste skrzydła, Kanaliki, 54.500kg metalowego piasku

Lalka:
Nazwa: Artesu
Opis wyglądu: Jest do 2m lalka, o długich 3m rękach. Posiada ona wielkie biało czerwone skrzydła, którymi można atakować jak i się bronić. Z jej brzucha wychodzą 15m łańcuchu którymi można bez problemowo owinąć przeciwnika. Z dłoni lalki wychodzą zatrute ostrza (trucizna może sparaliżować przeciwnika). Z ust wypluwa ona bomby dymne. Z jej ramion wychodzi ukryta broń-okropnie ostre ostre zatrute linki.

Lalka:
Nazwa: Varteniu
Opis wyglądu: Jest do 1,3m lalka, o krótkich rękach. Posiada ona wielkie biało czerwone skrzydła(wytrzymają ataki bronią i techniki do rangi B), które służą do obrony przez atakami.mechanizm łapiący ofiarę i zgniatający w jej wnętrzu  (będzie to jutsu do lalki które masz od razu kiedy ją kontrolujesz. Gdy otwierasz jej wnętrze wystrzeliwują w rywala linki z chakry i zamykają go we wnętrzu lalki. Chakra za tą umiejętność to 300, zasięg to max 10m)

Lalka:
Nazwa: Sasten
Opis wyglądu: Jest to lalka z wyglądu przypominająca Sandamine Kazekage (tą lalkę Sasoriego)
Mechanizm:
Skrzydła-Czarne wielkie skrzydła które obronią mnie przed technikami do rangi A
System trucizny-Jest to system który przeprowadza truciznę w lalce (każda broń w lalce jest pod to podłączona)
Trucizna v1-Jest to trucizna, która paraliżuje wroga na 6postów a za 7zabija
System broni nr.1-Są to bronie które są umieszczone w dłoniach lalki "długie 1m ostrza"
System broni nr.2-Są to długie ostre linki które mogą przeciąć przeciwnika na pół (długość ich do 15m)
System broni nr.3-Są do haki umieszczone w brzuchu lalki łatwo nimi złapać przeciwnika (długość ich do 40m)
System broni nr.4-Są do małe trudno wykrywalne senbou'y które są wystrzeliwane z "kolan" laki (50 senbou w jednej serii)
System broni nr.5-Z ust lalki wychodzą bomby dymne (3bomby na 10sec)(dym opada po 2turach)

Ta lalka może używać wszystkich jutsu Satetsu

Ranga: Mizukage/Sage
Organizacja/Wioska: Kiri
Chakra: 40.000 (po użyciu CS1lvl 105.000)
Jutsu:

NIN JUTSU
Kai
Technika polegająca na zatrzymaniu przebiegu chakry w swym ciele, przez co wyrwaniu się w Genjutsu. Dzieła tylko na techniki rangi C, D, E
Chakra: 150

Kawarami no Jutsu
Technika polegająca na podmianie się z dowolną rzeczą o zbliżonych do naszych wymiarach. By ją wykonać musimy zrobić 4 pieczęci, po czym mieć kontakt wzrokowy z danym przedmiotem. Maksymalny zasięg to 30m.
Chakra: 400

Fuubaku Houjin
Technika polegająca na kontroli notatek wybuchowych. Dzięki niej możemy decydować kiedy dana notatka eksploduje. Konieczny jest kontakt wzrokowy.
Chakra: 300 za notatkę

Doku Kiri
Technika polegająca na złorzeniu jednej pieczęci, po czym wystrzeleniu z ust dużej chmury trującego dymu. Działanie tego dymu w pierwszych 2 postach paraliżuje, potem zabija. Chmura to obszar około 20m kwadratowych.
Chakra: 600

Tenpi Fu-Pu no Jutsu
Technika polega na wytworzeniu woku siebie obręczy z chakry, dzięki której możemy bronić się przed atakami taijutsu. Siła i szybkość obręczy zależy od naszego poziomu kontroli chakry.
Chakra: 1500 + 500 za post

Muon Satsuji Jutsu
Technika polegająca na zamaskowaniu swych odgłosów, dzięki czemu stajemy się niesłyszalni.
Chakra: 1500 (maks 3 posty)

Kawara Shuriken
Technika polegająca na kierowaniu torem lotu shuriken. Nie potrzeba do niej żadnych pieczęci.
Chakra: 1500 za obiekt na turę

Gama Daira Kage Ayatsuri no Jutsu
Technika polega na wejściu w cień innej osoby, dzięki czemu możemy się łatwo schować. Sprytna technika to infiltrowania innych wiosek, lub szpiegowania.
Chakra: 2200

Kage Bunshin no Jutsu
Technika polega na stworzeniu własnego klona, o takich samych statusach jak my. Ma on w sobie tyle chakry ile mu damy (Np. tworze klona i daje mu 500 chakry, więc sobie ją odejmuje, a klon ją dostaje). Niestety po silniejszym ataku klon zostaje zniszczony, i traci daną mu chakre.
Chakra: 1000 za klona

Kumoshin no Jutsu
Technika polegająca na teleportacji. Jest to JEDYNA forma teleportacji. Działa ona tylko gdy ninja się dostatecznie skupi. Można ją użyć by przenieść się w miejsce dobrze ci znane. Używać można tylko na swoją osobę.
Chakra: 3500

Deaka no Jutsu
Bez wykonywanie zbędnych pieczęci na mojej dłoni zbiera się chakra w ostatecznym wykonaniu chakra upuszcza moją dłoń i tworzy krwistą czerwoną tarczę która wytrzyma ataki bronią i techniki do rangi A.
chakra 2.000 za utrzymanie 1.000

Poliform no jutsu
Działanie: Technika polega na zamienia części ciała w lalkę lub całego ciała. Gdy stracimy np. rękę możemy sobie ją po prostu doczepić, gdy przemienimy się kompletnie w lalkę nie może zostać nam zniszczony mózg i serce. Wtedy jedynym sposobem na pokonanie nas jest rozwalenie rdzenia chakry.
chakra 20.000


You
Technika polegająca na zamianie chakry w skrzydła, dzięki czemu możemy latać.
Chakra: 2000

Senbon no Chanto
Technika polegająca na dodaniu do senbon własnej chakry, dzięki czemu stają się one samonaprawialne. Praktycznie nie da się przed nimi uciec.
Chakra: 1000 za senbon

GEN JUTSU

Technika powoduje iż przeciwnik ma wrażenie przestawnia się do przodu, a w rzeczywistości krąży w kółko. Używana do zmylenia przeciwnika.
Chakra: 600 za post

Mugen
Technika polegająca na wykonaniu jakiegoś dowolnego jutsu, a w rzeczywistości nie mając takiego zamiaru.
Chakra: 1500

Nehan Shouja no Jutsu
Technika powoduje usypianie wszystkiej ludności cywilnej w zasięgu 500m. Dobra technika na "Cywilizowane" wtargnięcie na czyiś teren.
Chakra: 2000

Shinmon no Jutsu
Technika polegająca na złapaniu przeciwnika i pokazaniu mu przerażających wizji. Dzięki niej rozkojarzywszy przeciwnika, i bez problemu wywołujemy w nim ogromny strach.
Chakra: 1600

Sakura Dizorubu
Technika łączy ninjutsu i genjutsu. polega na kontroli wszelkich płatków kwiatów w okolicy. Możemy je dowolnie formować, a nawet naostrzyć, dzięki czemu nieźle porozcinać przeciwnika.
Chakra: 2500 + 500 za naostrzenie

Suji Shokubutsu Baindo
Technika pozawala na kontrole pobliskiej roślinności, dzięki czemu możemy np. rozkazać gałęzią pojmać przeciwnika.
Chakra: 1900

Sekenzousha
Technika polega na uśpieniu przeciwnika i niepostrzeżenie zaprowadzeniu go do własnego wymyślonego świata. sami projektujemy ten świat według własnych potrzeb. Niestety wszystko co się tam zdarzy niej jest prawdziwe, lecz przy dobrym nastaw nianiu możemy nieźle zmęczyć przeciwnika.
Chakra: 2500 + 500 za post

Sakura Kai
Technika dzięki której mamy prawie obronę doskonałą. Aktywuje się ona SAMA pod wpływem mocnych uderzeń lub obrażeń. Powoduje ona rozpadnięcie się naszego ciała na małe płatki , a potem złożenie się go w innym miejscu. Niestety wadą jest jej wielki koszt.
Chakra: 2600

TAI JUTSU
Tsuuken Kyaku
Zaczyna się od wyskoku w powietrze po czym zadaniu uderzenia nogą w ziemie (nie zawsze). Takie uderzenie robi wiele szkud nawet nie trafiając, poniewarz jak trafisz nogą w ziemie to odłamki ziemi moą trafić przeciwnika. Jest to wina ciśnienia jakie nadaje noga.

Ushiro Hi-Ru
Technika jest dobra w swej prostocie. Stajemy na rękach zadając przeciwnikowi serję kopniaków (max 5). Uderzamy przeciwnika piętami a zarazem przesuwamy się na rękach do niego by zadać ostatnie uderzenie. Ostatnie uderzenie jest potęrzniejsze od pozostałych po to by odrzucić przeciwnika. Kopniaki są szybkie i enegriczne.

Omote Renge
Technika zaczyna się Bardzo szybkim biegiem wokuł przeciwnika. jest on tak szybki że aż się unosi kurz dając nawet fajny efekt. Nagle w niesamowitym tępie znajdujemy się pod przeciwnikiem i urzywammy techniki Kage Buyou co pozwala nam wykopać przeciwnika w powietrze i w mgnieniu oka znaleść się za nim. Wykonujemy serję kopniaków by poleciał wyrzej i wtedy owiązujemy go bandarzami. Spadjąc w dół obkręcamy się by zadać większe obrarzenia. Do wykonania tej techniki potrzebujemy Bandarzy i Pierwszą brame.

Hayabusa Otoshi
Technika polega na oplataniu przeciwnika rękami i nogami w powietrzu po czym kierujemy się w dół głową przeciwnika do ziemi. Przeciwnik praktycznie nie ma szans na przerzynie a my nie odnosimy żadnych obrarzeń.

JUTSU NATURY CHAKRY

RAITON
Gian
Technika polega na wystrzeleniu z ust szybkiego impulsu o dosyć dużej mocy. Ma on duży zasięg, lecz niestety kumulacja chakry potrzebnej na to jutsu jest dosyć wolna (minimum 5 sekund)
Chakra: 1250

Raikiri
Technika podobna do chidori, lecz o wiele silniejsza, ponieważ kumuluje chakrę centralnie w ramieniu, przez co atak jest o 2 razy mocniejszy.
Chakra: 3000

Kirin
Technika którą chyba zna każdy. Polega ona na zgromadzeniu w ramieniu chakry, po czym wystrzeleniu ją w powietrze, przez co na ziemię w wybranym miejscu spada ogromny piorun, przypominający smoka. Chociąz niezwykle potężna, do jej przeprowadzenia potrzebna jest OGROMNA BURZA (nie jakaś tam mała burza z pojedynczymi piorunami).

Chakra: 5000

Chidori Nagashi
Ulepszona wersja chidori, dzięki niej chakra raiton przechodzi przez nasze ciało, uderzając piorunami we wszystko woku nas, jednocześnie zapewniając nam obronę niemal że doskonałą. Nie wymaga to żadnych pieczęci, i może być używane dosyć szybko, ale pochłania dosyć dużą ilość chakry.
Chakra: 2500

Chidori Senbon
Technika polega na wytworzeniu mniejszych ładunków chidori, i wystrzeleniu ich w postaci podobnej do shenbon. Ich zaletą jest niezwykła precyzja, lecz nie zadają zbyt dużych obrażeń.
Chakra: 400 za senbon

Raiton Kage Bunshin No Jutsu
Technika bazuje na stworzeniu klonów, lecz gdy je zniszczymy, uwolniony zostaje ładunek elektryczny, który razi pobliskie jednostki. Technika wymyślona przez Kakashiego.
Chakra: 800 za klona

Arai Ikazuchi
Technika polegająca na wytworzeniu czegoś w rodzaju chidori, a potem ciśnięciu tym w przeciwnika. Przybiera to postać lecącego wilka, który atakuje na średni dystans, lecz niezwykle precyzyjnie i szybko.
Chakra: 5000

SUITON
Kiri-Gakure no Jutsu
Technika polegająca na wytworzeniu woku siebie ogromnej i gęstej mgły, dzięki której przeciwnik nie może nic dostrzec. Jej zasięg działania to 50m od użytkownika.
Chakra: 1000 za użycie, 300 za utrzymanie

Baku Suishouha
Technika polega na wypluciu z ust ogromnej fali wody, która może być użyta zarówno do obrony jak i do ataku. Jej kolejnym atutem jest to, że zostawia ona po sobie dużą ilość wody, dzięki czemu możemy jej używać do kolejnych jutsu.
Chakra: 2500


Mizu Ryu
Technika polegająca na stworzeniu ogromnego wodnego smoka który potrafi niszczyć wszystko w swym zasięgu. Jego zdolnością jest także plucie wodnymi kumali, oraz odbudowywanie swych kończyn przy użyciu wody. Technika niestety wymaga zbiornika wodnego i dosyć sporej ilości pieczęci.
Chakra: 3500 + 1000 za post kontroli

ZDOLNOŚĆ
Guujin Henge No Jutsu
Technika polegająca na zamianie lalki w ciało innej osoby (coś jak hengen)
Chakra: 400
Ranga: D

Guujin Kawarimi No Jutsu
Technika podobna do kawarami, lecz zamiast z pieńkiem podmieniasz się z lalką.
Chakra: 600
Ranga: D

Kugutsu No Jutsu
Technika polega na połączeniu się cienkimi niteczkami chakry z lalką, co umożliwia nam sterowanie.
Chakra: 300 za post
Ranga: D

Hansou: Guujin
Technika polegająca na pieczętowaniu lalki w zwoju.
Chakra: 800
Ranga: C

Hitokugutsu
Zakazana technika pozwalająca na zmianie poległego przeciwnika w jedną ze swoich marionetek. Trzeba najpierw zabić obiekt, a potem przeprowadzić całkiem dużą operacje (opisujemy lakę w KP)
Chakra: 900
Ranga: B

Zdolności: 
Demon: (Demona możemy otrzymać w miarę rozwoju postaci)
Natura chakry: All
Umiejętności Nadzwyczajna Szybkość lvl5,  Kontrola Raiton lvl5, NinJutsu lvl5, Nadzwyczajna Wytrzymałość lvl5, Nadzwyczajna Siła lvl5, Nadzwyczajna Zręczność lvl5, Talent do zdolności lvl5, Mistrz Genjutsu lvl5, Kontrola Suiton lvl5
Pkt Statusu:
Siła - Im większa jest siła , tym większe obrażenia zadajemy. 103
Szybkość - Im jest większa , tym szybciej rusza się nasza postać. 135
Zręczność - Im jest większa , tym lepiej posługujemy się przedmiotami i bronią. 95
Wytrzymałość - Im jest większa , tym mniej się męczymy podczas walki. 107
Chakra - Im jest większa, tym możemy używać więcej jutsu podczas walki. 80

Pkt Statusu po użyciu CS 1lvl:
Siła - Im większa jest siła , tym większe obrażenia zadajemy. 68
Szybkość - Im jest większa , tym szybciej rusza się nasza postać. 135
Zręczność - Im jest większa , tym lepiej posługujemy się przedmiotami i bronią. 95
Wytrzymałość - Im jest większa , tym mniej się męczymy podczas walki. 127
Chakra - Im jest większa, tym możemy używać więcej jutsu podczas walki. 130


Talent: Ninjutsu (Sztuka Ninja)

Ostatnio edytowany przez Vortex (2010-11-30 15:29:49)


Robie avki i sygna. Jeśli chcecie pisać na gg 7517713
http://www.otofotki.pl/img16/obrazki/gb4572_kp%20vortexa.jpg

Offline

 

#2 2010-11-27 10:23:03

Reibi

http://img122.imageshack.us/img122/949/sagenh5.png

Zarejestrowany: 2010-11-22
Posty: 172
Punktów :   
Ranga: Sage/Kage Konoha
Chakra: 25 000
Wiek: 22
Natury chakry: Katon/Suiton

Re: Vortex

Dobra, weź zmień pkt statusu na takie jak ma Kage (200 do rozbicia)
Jesteś Mizukage, masz władzę nad Kiri powodzenia


Myśli
Mowa
Czyny
http://i25.tinypic.com/2le56j4.jpg
Jestem Stwórcą Fabuły, robię wszelkie misje i sędziuje

Walka
Demon

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plŻyczenia świnki morskie rasy skinny clumber spaniel hodowla